Subject: Atmosfääriõhu kaitse seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (bürokraatia vähendamine) eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Kertu Liin" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 14:45:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie: 01.08.2025 nr 1.2-2/73-1

Meie: 05.08.2025 nr JUR-3/4019-2

Tere

Ravimiamet kooskõlastab atmosfääriõhu kaitse seaduse ja teiste seaduste
muutmise seaduse (bürokraatia vähendamine) eelnõu arvamust avaldamata.

Lugupidamisega

Kertu Liin

Ravimiamet

õigusosakond

õigusnõunik

Tel 737 4140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.